2566 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Learning Mathematics in English Through the Use of the Think-Talk-Write Strategy
Diosa Misme and Rattana Yawiloeng
|
|
2566 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Learning to Write Through Mind Mapping
Techniques in an EFL Writing Classroom
Saowalak Tarin and Rattana Yawiloeng
|
|
2565 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Using Mind-Mapping to Develop EFL Students’ Writing Performance
Saowalak Tarin and Rattana Yawiloeng
|
|
2565 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Using Instructional Scaffolding and Multimodal Texts to Enhance
Reading Comprehension: Perceptions and Attitudes of EFL Students
Rattana Yawiloeng
|
|
2564 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Peer Scaffolding Behaviors in English as a Foreign Language Writing Classroom
Jittiporn Chairinkam, Rattana Yawiloeng
|
|
2563 |
ผลงานวิจัย ระดับชาติ |
Metacognitive reading strategies and reading comprehension achievement with difference proficiencies' EFL learners through reciprocal reading activities
Wimonporn Rawengwan and Rattana Yawiloeng
|
|
2563 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Second Language Vocabulary Learning from Viewing Video in an
EFL Classroom
Rattana Yawiloeng
|
|
2563 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Peer Scaffolding During EFL Reading Activities: A Sociocultural
Perspective
Rattana Yawiloeng
|
|
2563 |
ผลงานวิจัย ระดับชาติ |
Reciprocal teaching method for enhancing Thai EFL learners' reading comprehension ability
Wimonporn Rawengwan and Rattana Yawiloeng
|
|
2562 |
ผลงานวิจัย ระดับนานาชาติ |
Individual, Pair and Group Writing Activity: A Case Study of
Undergraduate EFL Student Writing
Chittima Kaweera, Rattana Yawiloeng, Khomkrit Tachom
|
|